En markant aktør i Norden

Med en vækst på næsten 100% fra sidste år og en fordobling i omsætningen er Vitamail i gang med at etablere sig som en førende virksomhed inden for helsekost i Norden. Og helt i særklasse, når det kommer til online abonnementssalg.

Med indtog på det danske marked, flere succesfulde produktlanceringer og hele 350.000 aktive abonnementskunder blev 2021 et historisk godt år for Vitamail.

Kunderne oplever en forskel

– Vi har investeret mange kompetencer og ressourcer i at udvikle sundhedsprodukter med høj kvalitet og effekt, som opfylder kundernes sundhedsbehov. Og at vores kunder oplever en sundhedseffekt i hverdagen er en stor del af årsagen til væksten, siger Kristoffer Skogsberg, partner og daglig leder i Vitamail.

I tillæg til det store fokus på produktudvikling, er der også blevet arbejdet meget med logistik- og e-handelsløsninger de seneste år, og Vitamail har i dag førende tekniske løsninger, der gør det nemmere at komme ind på nye markeder og styre kundeflowet på en effektiv og god måde.

– Vores salgskanaler er fuldstændige digitale i dag. Derfor har en vigtig opgave de seneste to år været at optimere og bygge et stærkt team inden for e-handel og kundestyring, siger Skogsberg.

Formlen på succes

Med en kombination af populære produkter, gennem-optimerede tekniske løsninger og dygtige fagfolk lover 2022 yderligere vækst for Vitamail, og virksomheden havde også en stigning på 15% i første kvartal.

– Det er utroligt motiverende, at så mange mennesker har nytte og glæde af det, vi udvikler, og ønsker at være kunder hos os, slutter Skogsberg.

Vitamail er en nordisk brandvirksomhed med en bred produktportefølje indenfor de vigtigste kategorier for helsekost. Virksomheden opererer i Norge, Sverige, Finland og Danmark med online shopping som den primære platform.